środa, 23 października 2013

Rozdział 49

Zanim zaczniecie czytać rozdział poświęćcie kilka sekund i przeczytajcie kilka słów ode mnie :
To tak... Nie jest miło słyszeć mi słów typu ,,zawiedliśmy się na Was/Tobie''. O wszem, rozumiem Was... Ale tu już bardziej chodzi o czas. Po drugie, nie wiem, czy kto kol wiek to jeszcze czyta... Jeżeli tak to SKOMENTUJCIE ten rozdział. Po trzecie... Ktoś podszywa się pode mnie z anonima ! To nie byłam ja ! Proszę nie róbcie sobie żartów, w innym przypadku pisanie komentarzy z anonimka będzie zabronione. To chyba wszystko z takich spraw... Przejdźmy do najważniejszej... Klara niestety odeszła... Zostałam sama, mam ostatnio mnóstwo nauki. Ale jest światełko nadziei, że rozdziały będą pojawiały się raz na tydzień w sobotę lub niedziele !
WARUNEK - KOMENTOWANIE
__________________________________________________________________________
Rozdział 49
Angie
Leżę w niewielkim szpitalnym łóżku, tuląc swoją maleńką córeczkę. Mała bardzo przypomina mi Germana. Jej brązowe, ciemne włoski... 
-Angie, dasz mi na chwilę Florencie ? - zapytał Gustav - Chodź do tatusia ! - powiedział zbliżając ręce do dziecka
-Nie dam ci jej ! - krzyknęłam lekko - Dopiero zasnęła - poinformowałam go
-No dobrze, ale nie musisz na mnie krzyczeć, tym bardziej ją obudzisz ! Z resztą idę na fajkę ! - powiedział oschle odsuwając głośno taboret
-Od kiedy ty palisz ?! 
-Od czasu, gdy nasze uczucia opadły ! 
2 dni później
-Otwórz nam drzwi - powiedziałam cicho zbliżając się do drzwi willi
-Już idę - powiedział Gustavo
Weszłam ostrożnie z nosidełkiem do domu i od razu skierowałam się do naszej sypialni. W dreptałam po schodach i otworzyłam skrzypiące drzwi. Nosidełko z Florką postawiłam na łóżku i wyjęłam delikatnie dziewczynkę, po czym ją rozebrałam ze sweterka i ułożyłam do własnego łóżeczka stojącego niedaleko brązowego biurka. Po godzinie porządkowanie ciuszków Florci zeszłam do kuchni, gdzie na stole czekała karteczka....
Wyszedłem
                     Gustav
Violetta
Stoję na lotnisku. Doleciałam do Buenos-Aires z godzinę temu i jeszcze nie widzę Angie ! Nie wiem co się dzieje ! Telefon nie odbiera... Może zapomniała ? Nie wiem. Trudno wracam sama taksówką do domu - stwierdziłam po dłuższym namyśle.
30 minut później 
Dzwonię dzwonkiem do drzwi. Po chwili wrota się otwierają i za progiem stoi Angie. W ręce ma małego, pluszowego króliczka.
-Viola ?! - zdziwiła się na mój widok
-Dzwoniła, nie odbierałaś, więc wsiadłam w taksówkę i przyjechałam ! - poinformowałam ciotkę
-Przepraszam... Mam tyle na głowie ! 
-Już nic się nie stało ! - przytuliłam mocno kobietę i weszłam do salonu, gdzie zastałam dziecięcy kojec
-Angie ! Co to jest ? - zdziwiłam się mocno
-Em... No właśnie Violu, bo ja...
-Bo ty ?!
-Bo ja... Mam dziecko 
-Że co ?! - nie dowierzałam
-Mam dziecko
-Jak to ? Z kim ? Kiedy ? - zaczęłam zadawać pytania
-4 dni temu urodziłam, maleńką dziewczynkę - powiedziała jednym tchem
Nie wiedziałam, czy mam płakać, czy śmiać się...
-Angie... Czemu mi nie powiedziałaś ?! Gdzie ona jest ? To moja kuzynka ?
Angie
I co ja mam jej powiedzieć ? Nie Violu to twoja siostrzyczka ? 
-Tak na to wygląda, to twoja kuzynka... Jest w mojej sypialni, w swoim łóżeczku - powiedziałam uśmiechając się
Nastolatka szybko wbiegła po schodach do mojego pokoju i od razu stanęła nad dziewczynką.
-Jak ma na imię ?
-Florencie, po prostu Florka
-Jak uroczo ! 
-Heh... Chcesz ją potrzymać ? - zapytałam
-A mogę ?
-Możesz - powiedziałam wyciągając Florę z łóżeczka - Uważaj na główkę ! - poinstruowałam ją 
German
Martwię się o Violettę. Miała zadzwonić, jak doleci na miejsce.... Trudno ! Dzwonię to niej !
-Halo Violetta ? Doleciałaś ? - zapytałem szybko
-Tak tato - powiedziała śmiejąc się
Nagle usłyszałem płacz dziecka - bardzo cichutki -
-Kto tak płacze ? - zapytałem
____________________________________________________________
Co powie Violetta ojcu o dziecku ?
Czy German i Violetta się kiedyś dowiedzą, że Flora jest im bardziej bliższa? 
/Oliwia :***
KOMENTUJCIE ! 


46 komentarzy:

  1. Piękny rozdział wzruszyłam się.
    Mam nadzieję, że dowiedzą się w najbliższym czasie, kim dla nich tak naprawdę jest Florka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz ja ten rozdział czytałam ponad 10 razy. Ja czekałam i czekałam aż tu pojawi się nowy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny rozdział
    Ciekawe co Violetta powie
    Czekam na next !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny...czekam na nexta....

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział!!! Opłacało się poczekać. ROzdziały dodawaj kiedy tylko możesz i masz czas. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no proszę cię niech w końcu będzie Germangie !!!
    Opowiadanie cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny rozdział ! Achhh ^^ Z niecierpliwością czekam na next :) Zapraszam do nas ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Czekam!
    diki
    Ps. Zajrzyj na mojego ulubionego bloga!
    http://violettainlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dopisałam!:-) Czekam na nowy rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow wiesz ile na to czekałam wpadnij do mnie http://nuevoamor-angeles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jey ale bomba rozdział:)
    Ciekawe, że Vilu nie zaczęła czegoś podejrzewać widząc jak Florka jest podobna do Germana :D
    Czekam z niecierpliwością na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rozdział czekam na nexta z nadzieją na Germangie

    OdpowiedzUsuń
  13. Co by tu napisać... Serio, mam dylemat. Chciałabym napisać, że jest niesamowite i z niecierpliwością czekam co dalej, ale... To takie oklepane. Dlatego daję ci wolne miejsce. Wyobraź sobie w nim setki pochwał :D






    Pozdrawiam - B.

    OdpowiedzUsuń
  14. No i jest! długooooooo oczekiwany rozdział. Ufffff... A już myślałam, że zawiesiłaś działalność ;) Świetny, czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  15. Nareszcie! :) Świetny rozdział! Trochę za krótki ;p Brakuje mi tu Germagie! Niech German się dowie o swojej córce :> Czekam na nexta ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudo...czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie martw się , a rozdział wspaniały , ja zaglądam tu codziennie i patrzę a tu PIĘKNY ROZDZIAŁ

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozdział świetny,
    tak jak z resztą zwykle :D.
    Z niecierpliwością czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  19. super , ciekawe jak German zareaguje .

    OdpowiedzUsuń
  20. Flora lepiej brzmi niż Florka :)

    Rozdział nawet fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy w ten weekend pojawi się rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  22. aaaaaaaa ja chcę już nowy rozdział..... bo zjem klawiaturę ;) po prostu czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzisz nikt nie zapomniał o twoim blogu. Proszę wróc do nas. Twojego bloga trudno opisać, bo jest świetni. Widać, że masz talent. Proszę pisz dalej rozdziały. Mam nadzieję, że następny pojawi się na długi weekend.

    OdpowiedzUsuń
  24. a co by tu napisac moze to że TWÓJ BLOG JEST ZAWALISTY PISZ DALEJ PATRZ ILE JUZ JEST KOM WSZYSCY CIE KOCHAJA PROSZE WROĆ DO NAS I TEZ MYŚLE TAK JAK INNI ŻE ROZDZIAŁ POJAWI SIE W DŁUGI WEEKEND

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciskaj następny rozdział. Ten jest the best. Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  26. dodaj next plis ile mamy czekac

    OdpowiedzUsuń
  27. Dodaj następny , plzzzzzz

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie żeby coś... ale zamieżasz wgl dalej pisać?

    OdpowiedzUsuń
  29. Rozdział normalnie superrowy oczywiście ciekawi mnie co będzie dalej ... oczywiście żeby się dowiedzieć trzeba czekać miesiącami nie mam zamiaru dalej czekać . Dzięki że wogólę napotkałam ten blog , ale muszę się z nim pożegnać :( Szkoda ...

    OdpowiedzUsuń
  30. ZAWIODŁAM SIĘ !

    OdpowiedzUsuń
  31. LOL ILE TRZEBA CZEKAC JNMG

    OdpowiedzUsuń
  32. JNMG- Ja nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  33. Bedziesz dalej pisac jak tak to wes zeby sie german dowiedzal ze to jego corka lzzzzzzzzzzzzzzz

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja myślę, ze Violetta nie powie ojcu prawdy. Pewnie coś wymyśli i częściowo chociażby skłamie. Czekam na dalsze rozwinięcie akcji, bo jestem bardzo ciekawe co się jeszcze wydarzy.
    U mnie nowy rozdział:
    http://historiaviolettycastillo.blogspot.com/2013/11/rozdzia-26.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Daj chociaż jakiś krótki rozdział na zakończenie. Jakiś happy end. ;dd

    OdpowiedzUsuń
  36. Błagam, napiszcie następny, bo zaraz uschnę!

    OdpowiedzUsuń
  37. http://german-angie-germangie.blogspot.com/ ZAPRASZAM NA MÓJ <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Po prostu świetny ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Oliwia, jesteś tu jeszcze?
    Proszę cię- Napisz rozdział. Jeżeli nie masz czasu to daj chociaż jakąś notkę, że nas porzucasz. A jeśli czas ci na to pozwoli napisz rozdział- choćby ostatni na tym blogu.
    Daj nam jakikolwiek znak życia.
    Proszę w imieniu wszystkich zagorzałych czytelniczek

    OdpowiedzUsuń
  40. http://german-angie-germangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. http://germangie-nazawsze-razem.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super
    ..czekam na next

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie pamiątkę ! ♥