czwartek, 2 kwietnia 2015

Epilog

Idę właśnie przez słoneczne ulice Buenos Aires, trzymając za rękę moją 4 letnią córkę i żonę. Jestem niezmierne zadowolony z tego, jak potoczyło się moje życie. Wróciłem na stałe do rodzinnego miasta, przeprowadziłem się do większego domu a teraz oczekuję z ukochaną Angie upragnionego syna. Z Martiną (dziewczyna Germana, jak nie pamiętacie ;p) zakończyłem związek, gdy tylko ,,porwałem'' Florę, tak na prawdę nie planowałem ,,ukraść'' dziecka, ale... ale sam nie wiem, jak do tego doszło.
-German! - słyszę głos Angie
-Tak ? - patrzę na nią zdezorientowany a ta wywraca oczami i się śmieje
-Tato, kupisz mi loda?- pyta Florka
-Tak skarbie - uśmiecham się do niej
Podchodzimy do kolorowej budki z lodami.
-Co podać? - sprzedawca uśmiecha się uprzejmie
-Ja chcę 2 gałki o smaku balonowym! - ekscytuje się Florusia
-I jeszcze jeden z dwoma gałkami czekoladowymi
-I jeden z 2 bakaliowymi - odzywa się Angeles
Wracając do mojej opowieści o teraźniejszości. Za niecały tydzień Olga i Rmallo się żenią. Wreszcie mój przyjaciel zmądrzał. Natomiast Vilu wyjechała na studia do Włoch razem z Leonem. To by było na tyle news'ów z mojego i Angie popapranego życia....
GERMANGIE NA ZAWSZE RAZEM

______________________________
Taki króciutki, ale mam nadzieję mówiący wszystko epilog. Ogłaszam, iż to opowiadanie dobiegło
smutnego końca, ale nie martwcie się już niedługo (2-3dni) podam linka do nowego opowiadania o
młodym Germangie!! ;D

 

6 komentarzy:

  1. fajny, ale krótki epilog ^^, ni emogę się doczekać nowego opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  2. uuuu :3 Super epilog ;D
    Krótko, zwięźle i na temat- to jest to ;)
    Już się nie mogę doczekać nowego opowiadania ^^
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  3. O co chodzi z tymi "młodymi" germangie? Xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe opowiadanie 😉 Za 2 dni pojawi się link

      Usuń
  4. Super! Już się ciekawie zapowiada :D Syna? Uuuu ^^
    To czekam na next.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie pamiątkę ! ♥