niedziela, 15 września 2013

Rozdział 45

-Yhym... a powiesz mi gdzie byłaś ? 
-W klubie nocnym ! - odparłam i przewróciłam się na drugi bok
-Gdzie ? - mój narzeczony najwyraźniej nie mógł w to uwierzyć
-W klubie nocnym.... A teraz dobranoc ! - odparłam
-Zaraz zaraz ! To ja już ci nie starczam ? - zapytał ironicznie
-No widzisz... Nie wystarczasz... - zachichotałam pod nosem
-Ej no ! - udał smutnego i przewrócił się na drugi bok
Jak ja lubię się z nim droczyć.... Haha ! 
-Na prawdę się gniewasz ? - spytałam łagodnym głosem
-Na to wygląda....
-To co mam zrobić byś się nie gniewał ? - spytałam niepewnie
-Em... No nie wiem... Chodź przytul się... To wystarczy... - zaśmiał się
Uśmiechnęłam się do niego i wtulona w jego męski, umięśniony tors zasnęłam... 
Na drugi dzień obudziłam się pełna radości. Myślałam, że ten dzień będzie jakiś miły i przyjemny... Ale, jak później się okazało się myliłam się i to bardzooo...
Po obudzeniu się od razu popędziłam pod prysznic. Ubrałam się w zielonkawą sukienkę i wolno z czołgałam się ze schodów. Bądź co bądź codziennie czułam się co raz grubsza i obszerniejsza... 
-Panienka Angie, chyba się pani wyspała ? - zapytała
-No przyznam, że całkiem nieźle się spało ! - zaśmiałam sie
-Wie pani, że już 12 ? - powiedziała szykując mi śniadanie
-Że co ?! Ja na 12.30 mam do lekarza ! - przypomniałam sobie
-Zdąży panienka ! Spokojnie... A teraz proszę herbatkę i kanapki ! Smacznego ! - powiedziała spokojnie i odeszła w stronę pralni
Zjadłam szybko jedną z kanapek i popędziłam do gabinetu Germana. 
-German, kochanie ! Zaraz spóźnimy się na wizytę do ginekologa ! - krzyknęłam wchodząc do jego gabinetu
-A to nie jest jutro ? - zapytał zdziwiony
-No właśnie nie... To dzisiaj
-Dobra to idź szybko się naszykuj i za 5 minut widzimy się na dole ! - powiedział i zaczął odkładać papiery
Pognałam szybko do łazienki, zrobiłam sobie lekki makijaż, rozczesałam swoje loki i przebrałam się w ciążowe dżinsy i fioletową tunikę. Przejrzałam się jeszcze w lustrze przed wyjściem.
-Angie, idziesz ? - dobiegło mnie wołanie mojego przyszłego męża
-Tak, tak ! - mówiłam schodząc po schodach
Szybko wyszliśmy z domu i wsiedliśmy do samochodu
-German, jedź trochę szybciej ! Zaraz się spóźnimy...
-No dobrze...
German przyspieszył nieco i jechaliśmy dosyć szybko. Na tyle szybko, żebyśmy nie zauważyli auta wyjeżdżającego z boku. Nasze auto przyspieszyło i poleciało gdzieś na drzewa. Dzięki nim nie spadliśmy w rów, ale to i tak dużo nie dało. Dachowaliśmy. Po samochodzie dużo nie zostało. 
Nagle poczułam przeszywający się ból w okolicy brzucha i miednicy. Potem zastała tylko cisza i czarna pustka....
***
No tak... 
Krótki - wiemy, ale mamy sporo na głowie
Przygotujcie się na coś czego się nie spodziewacie... Z góry przepraszamy... 
Czy im się coś stało ? 
Co z dziećmi ?
/Oliwia & Klara 

Oliwia : Ogląda ktoś z Was ,,Na dobre i na złe'' ? Szykuje dla Was niespodziankę związaną z tym... :-)
Edit : Chodzi dokładniej o Hane i Piotra.... ♥ 

18 komentarzy:

  1. Mmm. Ja oglądam..Na dobre i na złe...♥
    SUPER ROZDZIAŁ

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ogladam na dobre i na złe
    Czekam na next !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie....
    Oni muszą przeżyć !
    A co do serialu to oglądam...
    germangie :'(

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko nie to oby nic poważnego nieeeeeeeeeee

    czekam na next super

    OdpowiedzUsuń
  5. Oesu, już się boję co będzie w next! O.o

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rozdział... poza końcówką
    Mam nadzieję, że dzieciom nic się nie stanie
    z resztą Germanowi i Angie też
    Czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ... Mimo końcówki i tak mam zaciesz że dodałyście <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże O.O Morderczynie O.O Zabójczyni dzieci O.O
    *Oddychaj,Wika,oddychaj.*
    Tak czekałam na rozdział O.O Genialny,ale ugh..
    Liczę na to,że Germangie oraz dzieciom nic się nie stanie.:)
    Weny!;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Krótki ale przejmujący. Czekam na kolejny. Zapraszam do komentowania mojego nowego rozdziału.
    http://historiaviolettycastillo.blogspot.com/2013/09/rozdzia-19.html
    A NDiNZ oglądam. Propo HaPi to nie jestem jeszcze za tym aby byli razem ale jak już biorą ślub to trudno.
    Jeśli lubisz Hanę to przeczytaj moje opowiadania o Hanie na forum.tvp.pl
    Tu link:
    http://forum.tvp.pl/index.php?topic=48688.0
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny rozdział ale jak zabiłyście dzieci to szykujcie trumny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na next;)
    PS. Świetny rozdział:)
    Ps2. Oby nic im sie nie stało:'(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ma się im nic nie stać! Błagamm <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak przeczytałam rozdział najpierw byłam zła, potem wściekła, a na końcu mi przeszło ;-). Pliiisssss nie zróbcie nic całej rodzince Castillo. A i jeszcze jedno zastanowiło mnie w Waszym opowiadaniu "-Angie, idziesz ? - dobiegło mnie wołanie mojego męża". Męża???? Czy ja coś przegapiłam? Uff i na koniec, bo strasznie się rozpisałam od Na dobre i na złe jestem praktycznie uzależniona, a HaPi to moja ulubiona para, więc czekam na niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracając do ,,męża'' to byłyśmy głodne i zjadłyśmy jeden wyraz - ,,przyszłego'' hehe

      Usuń
  14. Niemogąca się doczekać- Karaa16 września 2013 21:21

    Kiedy kolejny?? Mam nadzieje że pojawi sie jutro. Strasznie trzymajcie nas w napięciu:D nie moge sie doczekać;) czytam waszego bloga praktycznie codziennie:) to najlepszy blog fooooooooooooooooooooorever<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojojoj!!! kocham HaPi!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. jak dla mnie to Hana i Piotr przypominają Angie i Germiego :D a wam ? Xd

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie pamiątkę ! ♥