czwartek, 11 lipca 2013

Libster blog

Pytania od Crazy12
Moje pytania:
1.Ile masz lat?
25 lipca skończę 13 lat
2.Jak znajomi reagują na to,że piszesz bloga?
Cytując moją przyjaciółkę ,,Masz obsesje czy coś xD'' Ale nie przejmuję się, gdyż owszem mam obsesję
3.Co byś zrobiła,gdyby ulicą szedł/szła twój ulubiony/na aktor/ka z Violetty?
Podeszłabym i zapytała :
-czy to ty grasz Angie w ,,Violettcie''. Poprosiłabym o autograf i zrobiłabym z Clari fotkę! :D
4.Wymień trzy ulubione postacie i powiedz,za co je lubisz.
Angie - ładna, miła, urocza, ślicznie się ubiera, troskliwa itd.
German - przystojny, śliczny, wysportowany, ma przepiękne oczy
Violetta- tajemnicza, ładna
5.Wady i zalety serialu.
Wady - nie potrzebne są przerwy co 10 odcinków
Zalety - jest dodawany codziennie od. pon. do pt.
6.Opisz siebie w kilku zdaniach.
Em...
Mam na imię Klara i mam 13 lat. Kocham oglądać Violetta, mam fioła na punkcie Angie. Lubię pisać rozdziały.
7.Germangie czy Pangie?
Germangie - kocham ! Są dla siebie stworzeni mimo, że to jest jej szwagier
8.Jak długo zajmujesz się pisaniem?
Kiedyś już pisałam, ale prywatnie w notesiku ;p
9.Co cię inspiruje do tworzenia bloga?
Inspiracje same przychodzą mi na myśl, często mi się to śni :)
10.Masz jakieś inne pasje?
Tak, kocham śpiewać i grać na keyboardzie !
11.Oglądasz 2 sezon?A będziesz oglądać po polsku?
Nie, nie wolę zaczekać, chociaż czytam streszczenia !

Pytania od  Vika Saramego :
1.Co cie inspiruje do pisania bloga ?
Moje sny :-*
2.Bałaś się 1 reakcji ludzi ? 

Strasznie, tak naprawdę to założyłam bloga i zrobiłam go prywatnego, ale moja ukochana przyjaciółka zmieniła to!
3.Co robisz gdy nie masz weny ?

Mam bujną wenę, więc nie brakuje mi weny !
4. Podaj 1 wadę której w sobie zmieniła...

To jestem strasznie, strasznie uparta !
5.Ulubiony serial ?

Violetta !!!
6.Ktoś z twojej rodziny wie że piszesz bloga ?

 Nie..... to moja tajemnica !
7.Jakiej muzyki słuchasz ?

Z Violetty !
8.Opisz siebie w kilku słowach.

 Mam na imię Klara i mam 13 lat. Kocham oglądać Violetta, mam fioła na punkcie Angie. Lubię pisać rozdziały.
9.Z kim spotkałabyś się z serialu Violetta ? 

Z Clari Alonso !
10.Co ci się podoba w twoim ulubionym serialu ?

Że ma ciekawe przygody, historie !

Pytania od Mari Helen :
1. Jaki jest twój ulubiony kolor? 
Fioletowy !
2. Jakich języków się uczysz? 

Angielski, Hiszpański i Niemiecki
3. Jakie seriale na Disney Channel oglądasz? 

Violette, Austin i Ally, Powodzenia Charlie, Taniec rządzi, H2O
4. Gdybyś dostała propozycję zagrania jakiejś postaci z serialu Violetta to kogo chciałabyś zagrać i dlaczego akurat tę osobę? 

Była by to Angie, strasznie podoba mi się ta postać po różnymi względami np. jest troskliwa, odpowiedzialna i tajemnicza.
5. Jaka jest twoja ulubiona postać z Violetty? 

Angie !
6.  Napisałaś kiedyś jakąś piosenkę albo wiersz? 

Tak, parę piosenek i skomponowałam też parę na keyboardzie :D
7. Wymień swoje trzy ulubione bajki z dzieciństwa. 

Śpiąca królewna, Smerfy i Kopciuszek
8. Gdybyś miała możliwość zmienić swoje imię to jakie imię byś wybrała? 

Moje imię bardzo mi się podoba - Klara ♥
9. Wolisz spędzać wakacje na wsi czy w mieście? 

M.... miasto !
10. Co byś zmieniła w swoim dotychczasowym życiu? 

Chciałabym wyjechać do Argentyny lub Hiszpanii !
11. Powiedzmy, że wygrałaś 1mln. zł w grze w Totto Lotka. Na co byś je przeznaczyła?

Na podróż do Argentyny lub Hiszpanii! ♥♥♥

A teraz moje nominacje! 
violetta-moje-historie.blogspot.com 
angie-my-story.blogspot.com
angie-and-her-life.blogspot.com
violetta-moja-historia-wikra.blogspot.com
historia-angie.blogspot.com
angie-my-diary.blogspot.com
violamojahistoria.blogspot.com
violettax.blogspot.com
habla-si-puedes.blogspot.com
www.violetta-y-leon.blogspot.com
story-violetta.blogspot.com

Moje pytania :
1.Czemu zdecydowałaś/łeś się założyć bloga z opowiadaniami ?
2.Tomaletta VS Leonatta ?
3.Jaki jest twój ulubiony dotychczas odcinek Violetty ?
4.Czy posiadasz płytę Violi ?
5.O co zapytałabyś/łbyś Angie ?
6.Opisz kilkoma zdaniami Leona ?
7.Luca VS Napo ?
8.Jaki serial poza Violetta oglądasz ?
9.Przy którym odcinku Violetty najbardziej się uśmiałaś/ łeś ?
10.Umiesz język Hiszpański i czy on ci się podoba ?
11.Prowadzisz pamiętnik ?

***
Dziękuje za nominacje !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie pamiątkę ! ♥