wtorek, 16 lipca 2013

Rozdział 7

 PRZEPRASZAM, ŻE TAKI KRÓCIUTKI !
-Chodzi o to .... - no dalej Angie powiedz no wreszcie, wyznaj jej to ! - ... bo ja jestem twoją ciocią !
-Że co .... , ale przecież ty jesteś tylko moją guwernantką !
-Wiem, że jestem twoją guwernantką, ale ciocią też! Jestem siostrą twojej mamy ! - wyznałam dalszą część kłamstwa
Dziewczyna wybuchła płaczem i schowała głowę w poduszce, wymamrotała tylko :
-Ja zawsze mówiłam ci prawdę a ty .... a ty nie. Wybacz Angie, albo ciociu i wyjdź z mojego pokoju ! - krzyknęła
Wyszłam z pokoju na jej prośbę i sama się rozpłakałam, czułam się taka bezradna i samotna. Pobiegłam do swojego pokoju i rozmyślałam o wszystkim :
-Zerwanie z Pablo
-Pocałunek z Germanem
-Wyznanie kłamstwa Violettcie
Nic mi się nie układa! - po takich przemyśleniach jeszcze bardziej chciało mi się płakać, dodatkowo doszłam do wniosku, że zakochałam się we własnym szwagrze a i jeszcze przecież jest jeszcze Pablo !
-Dryń dryń ! - telefon
Telefon, kto to ? Mama ! Odebrałam telefon i z płaczliwym głosem wydobyłam z siebie jedno słowo :
-Cześć !
-Witaj córciu, jak tam ?
-Dobrze ! - skłamałam
-Płaczesz ? - zapytała zdziwiona
-Tak ! - rozpłakałam się - Przyjedź do dom Germana.
-Dobrze przyjadę ! Za jakieś 15 minut będę !
Jak dobrze, że jest jeszcze mama. Przyleciała z Madrytu na dwa tygodnie i bardzo się ciesze z tego powodu.
15 minut później ściskałam się z mamą.
-Kochanie nie płacz, wszystko będzie dobrze a Viola wie już prawdę? - zapytała, wiedziałam, że to pytanie prędzej czy później się pojawi
-Wie, ale nie do końca nie wspomniałam jej o tobie !
Poszłyśmy z mam do mojego pokoju.
-A gdzie jest German?
-W szpitalu miał wypadek, jest z nim już dobrze, ale musi tam jeszcze zostać - jak mówiłam o jego zdrowi to tak jakoś humor mi się delikatnie poprawił
-Mogę do niej iść zapytała ?
-Tak jest u siebie w pokoju, prosto i drugie drzwi na prawo ! A z resztą pójdę z tobą.
Otarłam łzy chusteczką higieniczną i ruszyłyśmy przed siebie.
-Puk! Puk!
-Wejść !- krzyknęła
Weszłyśmy do różowego pokoju i stałyśmy.
-Kto to jest ? - zapytał zdziwiona, ale zarazem zapłakana dziewczyna
-To ... to twoja babcia, moja mama i mama Marii
Violetta wstała z łóżka otarła łzy ręką i przytuliła babcie, bardzo mnie to zdziwiło ....
-Babciu opowiesz mi coś o mamie ? - zapytała
Siwa kobieta usiadła na skraju łóżka a Viola zaczęła jej słuchać.
-Wiecie ja muszę jeszcze coś załatwić! - powiedziałam
-Angie jak wrócisz to porozmawiamy ! - oznajmiła mi siostrzenica
-Dobrze !
Wyszłam z domu i skierowałam się ku szpitalu, gdyż ......
***
Oto rozdział 7 aha mam pytanie : CZY ANTONIO TO OJCIEC ANGIE ?! ( ja uważam, że nie ale czytałam na forach i stronach, że tak to jej tata )
Następny rozdział dodam gdy będzie 12 komentarzy !


15 komentarzy:

  1. Super rozdział. :D
    Dodaj szybko kolejny. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaj szybko następny rozdział :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział i nie przeszkadza mi to, że jest krótki.
    Jak na razie to w żadnym z 40 odcinków 2 sezonu nie było wspomniane o pokrewieństwie Antonia z Violą. Czytałam, że Antonio jest ojcem Marii ale nie Agnie. Angie miała innego ojca i wiemy, że zmarł, a o ojcu Marii nie było mowy tak więc mógłby być dziadkiem Violetty. Ja raczej bardziej kieruję się tym co mówią w serialu niż tym co piszą w necie, bo ciężko stwierdzić czy to prawda czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Antonio to podobno ojciec Marii, bo Angie miala chyba innego i byly przyrodnimi siostrami...

    OdpowiedzUsuń
  5. A i piszesz fajne opowiadamia

    )

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego co piszą argentyńskie gazetki to w wywiadach jest mowa o tym, że Antonio to ojciec Marii, lecz nie Angie. Z tego wychodzi, że są przyrodnimi siostrami. To bardzo ułatwi sprawę German-Angie. Ale możliwe, że to plotka :>

    A co do rozdziału-genialny! Czekam na next i zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ! :D Jak zawsze ; **

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, ale Antonio chyba nie jest jej ojcem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega ! Kiedy się doczekamy związku Germana i ANgie ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. kooooooocham twojego bloga ♥ next ! :P

    OdpowiedzUsuń
  11. extra , czekam z niecierpiliwością na kolejny rozdział : 3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny! :-) Czekam na next...
    Antonio? Hmmm gdzieś pisali, że to niby tylko przyjaciel jej matki, a gdzieś, że dziadek Vilu. Nie mam pojęcia. Najlepiej poczekać i zobaczyć jak będzie w serialu. :3

    ~Ans

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham twoje opowiadania !
    zapraszam do siebie violetta-moje-historie.blogspot.com ! / Oliwia :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdyby to jeszcze była prawda;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie pamiątkę ! ♥