piątek, 16 sierpnia 2013

Cześć ! ♥ / Dzięki ! ♥ / Pomóżcie ! ♥

Mam na imię Oliwia. Zawsze podpisuje się Oliwia :***. Pewnie kojarzycie mnie z bloga violetta-moje-historie.blogspot.com. Na tym blogu byłam tylko na chwilę. Miałam zastąpić Maryśkę na 3 dni, ale jednak zostaje. Najprawdopodobniej już na zawsze, bo ona nie ma zamiaru już wrócić. Powiedziała jedynie, że nie będzie już miała czasu na blogowanie i się wycofuje... Wracając do tematu mnie. No to co by tu dodać... Mam 13 lat. Idę teraz do 1 gimnazjum. Mam fioła na punkcie Violetty i słonecznika ! :-D Kocham go skubać, to też w ogródku mi rosną ^^. W tajemnicy przed wszystkimi czasem śpiewam... oczywiście jak wszyscy wybywają z domu. Lubię pisać wierszyki, opowiadania i teksty piosenek. Do pisania zmotywowało mnie to, że zajęłam 3 miejsce w konkursie między szkolnym. Napisałam krótkie opowiadanie i bam... wygrałam. To chyba wystarczy i tak za bardzo się rozpisałam :-P
/Oliwia :***
________________________________________
 Podoba się Wam nowy wygląd bloga ? 
Nagłówek
Tło
________________________________________ 
Dziękujemy za...

8 TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ ! 

To dzięki Wam... :***
________________________________________ 

I bardzo istotny temat mianowicie dziecko...

Razem z Klarą nie mamy pomysłu na płeć i imię.

Byłybyśmy wdzięczne, gdybyście pisali swoje pomysły w komentarzach !


Klara & Oliwia :***

8 komentarzy:

  1. Witaj Oliwio! :D <3
    Wygląd mi się podoba, śliczny! ^^
    Co do dziecka... Sama nie wiem. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć ^^
      Dziękujemy !
      No właśnie co do dziecka my też nie wiemy...
      / O&K

      Usuń
  2. Oliwia!Help nam! :D Mi i Ans!Czy masz GG?Bo musimy się kogoś poradzić.

    Kaa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny nowy wygląd, a co do imienia dla dziecka... jak dla mnie płeć nie ma jakiegoś ogromnego znaczenia, ALE jeśli będzie to dziewczyna to proponuję Clarisa, a jeśli chłopiec-Ricardo. Osobiście skłaniam się do chłopca, bo w sumie nigdzie jeszcze nie było synka Germangie. TRZYMAJCIE SIĘ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ;***
      Jeszcze się zastanawiamy nad płcią, bo imienia już wstępne mamy...
      Oj to co Wam szykujemy zasmuci was ,,troszkę'' ! Eh...
      K&O

      Usuń
  4. Co do dziecka chłopiec Cristiano moja propozycja czytam twój blog o Violettcie super ten też i czekam na kolejne rozdziały ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczynka może Violetta będzie miała małą siostrzyczkę ?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie pamiątkę ! ♥