czwartek, 22 sierpnia 2013

Rozdział 39

Nagle poczułam..... pchnięcie i ból. Po chwili powróciłam do rzeczywistości. Nie leżałam pod autem, tylko w objęciach Germana.
-Angie, nic ci nie jest ? - powiedział leżąc na jezdni a ja na nim
-Nie... - powiedziałam i zaczęłam płakać
-Kochanie wstańmy lepiej... - podał mi dłoń i boje wstaliśmy
Rzuciłam mu się w ramiona. Nie chciałam go puścić.
-Dziękuje - wyjąkałam
-Angie, wracajmy do domu. Na pewno jesteś zmęczona i głodna.
-Dobrze
Postawiłam jeden krok, ale nogi miałam jak z galarety, uginały mi się.
-Angie, dasz radę iść ? - zapytał patrząc na mnie
-Nie...
German wziął mnie na ręce. I przez całą drogę niósł. W jego ramionach czułam się bezpiecznie. Szliśmy 30 minut. Gdy dotarliśmy do domu, Violetta, Olga i Ramallo szukali nas po całym domu.
-Dasz radę stanąć ? - zapytał niepewnie
-Tak, dziękuje ! - powiedziałam i pocałowałam go w policzek
-Tato, Angie ! Gdzie wyście byli ? - mówiła Violetta, która widocznie zamartwiała się o naszą nieobecność
-Angie, by auto przejechało - powiedział przejęty German
-Ale nic mi nie jest - oznajmiłam domownikom
-Powinnaś odpocząć - doradził mi
-Nie, wszystko jest, w porządku, poza tym o 15.00 mam wizytę u ginekologa.
-Angie to w takim razie, do wizyty masz 7 godzin i możesz odpocząć ! - dopowiedziała Violetta
-Ah... najwidoczniej wszyscy wiedzą co jest dla mnie najlepsze ! - powiedziałam sarkazmem i skierowałam się do naszej sypialni
Siedziałam tam i się nudziłam. Wydarzenia z przed godziny były dla mnie szokujące, ale szybko poprawił mi się humor, gdy pomyślałam o moim śnie.
-Księżniczko, przyniosłem ci śniadanie ! - powiedział mój przyszły mąż kładąc mi na kolanach tace
-Dziękuje, ale mogliście mnie zawołać - odparłam smarując naleśnika dżemem truskawkowym
-Smacznego ! - powiedział
-German a kiedy im powiemy, że się zaręczyliśmy ? - zapytałam
-Może dzisiaj na kolacji ? - zaproponował
Pokiwałam głową na znak, że się zgadzam i zabrałam się do jedzenia. Po skończonym posiłku poszłam się odświeżyć. Wzięłam szybki prysznic. Ubrałam zwiewną bluzkę, dżinsy. Związałam moje włosy w koka i zrobiłam sobie lekki makijaż. Zeszłam po schodach w dół, gdzie zastałam mojego partnera.
-Angie, jedziemy ? - zapytał
-Tak - uśmiechnęłam się
Wzięłam jeszcze torebkę wiszącą na haku w przedpokoju i wyszliśmy. Wsiedliśmy do czarnego auta.
-Myślisz, że poznamy już płeć ? - zapytał German obracając kierownicę do skręcenia w lewo
-Wiesz to 5 miesiąc, więc raczej tak, ale teraz już patrz na drogę miśku ! - powiedziałam mu, gdy kątem oka popatrzył na mnie
Reszta drogi minęła w ciszy, no prawi ciszy. Słychać było tylko, ciche radio.
-Dzisiaj w Buenos-Aires możliwe są opady deszczu i burza. Zaradzamy nigdzie nie wychodzić - powiedziała radiowa pogodynka, którą właśnie wyłączył German
-Jesteśmy ! - odparł
Wysiadłam z samochodu i udaliśmy się w stronę poczekalni, gdzie usiedliśmy i czekaliśmy na swoją kolej. Po 10 minutach wypadła nasza kolej i pielęgniarka mnie zawołała.
-Pani Angeles Saramego - powiedziała
Wstałam z siedziska i udałam się z moim Germusiem do gabinetu lekarki.
-Angie ! - przywitała się ze mną, najwyraźniej dobrze mnie zapamiętała, jak pojawiłam się tu pierwszy raz
-Cześć ! - powiedziałam uśmiechając się
-To jest zapewne szczęśliwy tatuś, któremu parę miesięcy temu bałaś się powiedzieć o ciąży ? - zapytała
-Tak a teraz jesteśmy szczęśliwi i zaręczyliśmy się ! - powiedział German
-Dobrze gratuluję wam, ale nie przedłużając wizyty i nie powiększając kolejki, przejdźmy do badania USG.
-Okey - powiedziałam
Położyłam się w wygodnej pozycji i po chwili poczułam zimny żel, który lekarka szybko rozsmarowała. German uważnie przypatrywał się monitorowi, na którym po chwili pojawiły się biało-czarne kropki, kreski... Przejeżdżając dżojstikiem moja koleżanka zapytała ważne dla nas pytanie.
-Chcecie poznać płeć ?
W tym samym czasie z Germim wypowiedzieliśmy :
-Tak !
-No to gratuluje będziecie mieli...
***
SYN CZY CÓRKA ? Piszcie w komciach ! Większość zdecyduje ! (Myślałyśmy o synu, wszędzie jest córka, ale wy decydujecie :-) Tylko anonimki nie spamujcie co minutkę ! *.*)
O co chodzi z pogodą ? - dowiecie się w nextcie
Widzicie nie zabiliśmy jej ! Mamy dobre ♥
Klara & Oliwia :***
 PS
Dziękujemy za 10000 wyświetleń ! Na prawdę nie spodziewałyśmy się ! Jak zakładałam bloga, to myślałam, że nigdy tyle nie osiągnę ! Zaskoczyliście mnie ! To wszystko dzięki Wam ! Jeszcze raz Wam dziękujemy i zapraszamy jutro na nowy rozdział, jak będzie dużo komentarzy to jutro nie pojawi się 1 rozdział a 2 !
Klara~Oliwia :***

40 komentarzy:

  1. Rozdział piękny, bo nie wpadli pod samochód !
    Nie spałam, aż do teraz bo czekałam i czekała i się doczekałam i zaraz chyba padnę xd !
    Niech to będzie chłopiec i dziewczynka - bliźnięta ! Haha ! Pomyślcie ! Ale tak na poważnie to może chłopiec ! Macie dobry pomysł, bo wszędzie jest córka xd
    Gratuluje wam 10 tysięcy wyświetleń !
    ~ MALINA

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne czy to córka?

    czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszędzie są dziewczynki może tu do odmiany będzie chłopiec??
    Superowy rozdział! Czekam na next :******8

    OdpowiedzUsuń
  4. Może teraz chłopiec? Bo wszędzie są dziewczynki XD Ale rozdział super, czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  5. Syn ! :D Wiedziałam że tak zakończysz ^-^ Jak dla mnie w tym rozdziale jest w hucio dużo dialogów... Ale poza tym jest fajny czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Może syn !
    Gratulację z 10tysiecy

    Super rozdział
    Trumna nie aktualna

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jeden anonim zażartował i teraz chcecie bliźnięta ! Haha :-D

      Usuń
  8. Bliźniaki ^_^ Dziewczynka i chłopiec. :)
    Rozdział świetny. ; ) Jestem ciekawa,o co chodzi z tą pogodą. ; D
    Czekam na next! ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. Synnn ;D
    Rozdział genialny, ciekawe o co kaman z tą pogodą :)
    Zapraszam do nas ;-***

    OdpowiedzUsuń
  10. Bliźniki chłopak i dziewczyna będzie ciekawiej !

    OdpowiedzUsuń
  11. Bliźniaki-syn i córka!!!
    Super rozdział czekam na nexta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bliźniacy syn i córka
    Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  13. Niech będzie synek. Tak dla odmiany.

    OdpowiedzUsuń
  14. bliźniaki chłopiec i dziewczynka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Może być synek, dla odmiany. ;)
    Muahaha, burza piorun zabije Germangie. :d Złowieszcze mysli mam dzisiaj. :>
    Dodajcie szybko kolejny. ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszędzie jest córka, więc może synek?
    Dobrze, że German uratował Angie :D
    Nie mogę się doczekać następnego!
    Zapraszam na moje blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może bliźniaczki ? Chłopiec i Dziewczynka :D o i zapraszam na bloga : http://swiat-violetty-roxy-paty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Może niech bedzie dziewczynka

    OdpowiedzUsuń
  19. Super..♥ Dziewczynka niech będzie.:>

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie pamiątkę ! ♥