piątek, 16 sierpnia 2013

Rozdział 30

German
-Ramallo masz ten adres czy nie ? 
-No niestety, nie miałem na to czasu, przez wczorajsze spotkanie z Japończykami. A nie łatwiej zapytać Violette ? 
-Nie, nie chcę by ktoś wiedział, że mi na niej zależy... - posmutniałem
-Dobrze, twoja sprawa ! Ale, gdybyś zapytał Vilu, było by ci łatwiej...
-Dobra skończ już ! Masz się dowiedzieć i tyle, tylko spiesz się nie chcę by doszło do ślubu...
Wyszyłem z gabinetu, a potem całkiem z domu. Nie wiedziałem co z sobą zrobić. Nie codziennie poszedłem do park. Siadłem na tej samej ławce co 3 miesiące temu z Angie, jak jedliśmy lody. Zacząłem intensywnie myśleć: Czemu ona wyjechała, mi też przecież było smutno i źle po stracie dziecka ! Siedziałem i myślałem około 2 godzin... I nagle zobaczyłem Pabla. Podszedłem do niego.
-Cześć Pablo - powiedziałem unosząc kąciki ust
-Cześć - powiedział oschle
-Wiesz, może gdzie mieszka Angie ? - zapytałem
-Nie wiem, czy ona chce się z tobą widzieć, po tym co jej zrobiłeś. Jak mogłeś potraktować ją tak, ona przecież nie powinna... a z resztą po co mam ci to tłumaczyć, sam to wiesz ! - odszedł..
-Czekaj ! Proszę daj mi jej adres !
-Nie... Jak ją tak kochasz to dowiedz się od kogo innego ! - powiedział i ruszył...
O co mu chodzi ... ?! Nie wiem co robić...
Angie
-Angie, kupiłem ci suknie ślubną, mam nadzieję, że ci się spodoba ! - wszedł do pomieszczenia i dał mi pudło z suknią
Wyjęłam ją ostrożnie i poczułam, że zaraz na nią zwymiotuje ! 
-Przymierz ją ! - powiedział
-Muszę ? 
-Nie podoba ci się!??!!! - krzyknął głośno oburzony - Wydałem na nią kupę kasy !
-Dobrze.. 
Założyłam suknie, wyglądałam paskudnie ! Głupie falbany ! Czułam się jak jakaś cyganka !
-Pięknie wyglądasz kotku ! - oznajmił mi i pocałował mnie w usta
Odepchnęłam go z całej siły. Upadł. Wystraszyłam się...
-Co robisz ! Kur** masz się całować ze mną ! - wydarł się i znów mnie pocałował
Nie odwzajemniłam pocałunku, ale też nie odepchnęłam go.
Ramallo
Zadziwia mnie German ! Boi się przyznać, że kocha Angie ! Eh... jeszcze ten adres muszę zdobyć ! Tylko jak... Violette może zapytam - rozmyślałem tak siedząc w kuchni
-Ramalciu, coś taki zamyślony ? Skarbie ! - powiedziała gosposia tuląc się do mojego ramienia
-Olgo ! Przestrzeń osobista ! - upomniałem kobietę
-Dobrze, już dobrze ! A o czym tak myślisz ?
-Ah muszę zdobyć adres Angie, pan German ją bardzo kocha... - wygadałem się ! O nie...
-AAAAAAAAAAAAAAAAAAA......... Wiedziałam pan German i panienka Angie !
-Olgo cicho nie mów nic nikomu !
-Dobrze, przecież ja nie jestem taką plotkarą ja jaką wszyscy mnie uważają !
-Mam nadzieję ! 
-Dobrze, dobrze no już ! Nie wygadam ! Dobranoc ! - powiedziała i poszła do swojego pokoju
Uczyniłem to samo i udałem się do mojej sypialni.
Violetta
Obudziłam się dzisiaj, w dalszym ciągu przygnębiona. Martwiłam się o moją ciotkę. Cała złość, że wyjechała bez pożegnania wyparowała. A co jeśli ten palant Alan zrobił jej coś złego ? Nie nie, muszę wypluć to! Dzisiaj lekcje w Studiu są odwołane, bo jest za wielki upał ! Ale i tak mam dużo zajęć, bowiem jutro jest ślub ! Wszyscy uczniowie są zaproszeni, to będzie wielkie przyjęcie ! Mimo wszystko nie cieszę się, wolałabym, żeby to tata był na miejscu tego ,,wieśniaka ! niby malarza !'' 
-Violetta, idziesz kupić sukienkę na ślub ? - zawołała mnie Olgita
-Tak, tak ! - powiedziałam schodząc ze schodów na poranny posiłek
Na śniadaniu brakowało jednej osoby - taty.
-Gdzie jest tata ? - zapytałam
-A z Esmeraldą wyszli na spacer ! 
-Tak wcześnie ?! - zdziwiłam się 
Po zjedzeniu przepysznych naleśników wyszłam na zakupy z Olgą.
-Violetto, jaki jest przyszły mąż Angie, łady ? Pytam, bo ponoć go widziałaś...
-Nie jest wcale ładny, Angie musiała być ślepa ! - powiedziałam oschle 
-Ktoś tutaj wstał lewą nogą ! - stwierdziła Olga śmiejąc się głośno
Gdy dotarłyśmy go galerii handlowej, zauważyłyśmy...
***
Hah i co zauważyły !?
Czy dojdzie do ślubu ?
Czy Alan uderzy Angie ?
KOMENTUJCIE !
Nie wiem czy dzisiaj pojawi się next :-(
Klara & Oliwia :***

7 komentarzy:

  1. Boże dodaj kolejny! Proszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wes dodaj dzisiaj kolejny plisssss

    Alisekk

    OdpowiedzUsuń
  3. Jenyy!Ej,ten terror Alana,mnie przeraża. :o
    Rozdział,jak zawsze genialny! ; )
    Czekam na dzisiejszy next! ; )) Chyba,że nie możesz,to to zrozumiała. :)

    Kaa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Alan jaki gentleman "Co robisz ! Kur** masz się całować ze mną !" XD rozwaliło mnie to... E no pewnie zobaczyła Alana, Pabla, German z Esmeraldą tak ! własnie sierote Germana i modelke Esme :D Oby dziś był next liczę w twoją moc ^-^

    OdpowiedzUsuń
  5. super!
    alan mnie przeraża !

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prosze o kolejny a w nim jak Alan uderza Angie i to widzi German

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie pamiątkę ! ♥