wtorek, 20 sierpnia 2013

Rozdział 36

-Ja otworzę! - powiedziałam i podeszłam do drzwi
Przed moimi oczami ujrzałam.... wysokiego mężczyznę. Miał blond włosy i niebieskie oczy. 
-Prze...przepraszam kim pan jest ? - zapytałam nieznajomego
-Ja jestem wujem Violetty ! - powiedział śmiało
Mężczyzna miał około lat 30, ubrany z niebieską koszulę, która podkreślana jego oczy, czarne dżinsy i granatową marynarkę.
-Aha - powiedziałam - German ! - zawołałam chłop... znaczy narzeczonego
Mój ukochany znalazł się przy mnie w niecałe 10 sekund.
-Sebastian ! - zawołał, wyczułam w jego głosie, że coś nie jest zadowolony, ale próbował to zakryć
-Cześć kuzynie ! - powiedział wesoło
Facet wniósł swoją wielgaśną walizkę. Zdjął swoje okulary przeciw słoneczne i wręczył mi je do rąk.
-Masz ten zaszczyt potrzymać moje okularki kochanie ! - powiedział podnosząc brwi - Zaraz skarbie kto ci to zrobił, z kim jesteś w ciąży ? - spojrzał na moją wypukłość 
Nic się nie odezwałam. German objął mnie ramieniem.
-To moje kochanie Angie ! - powiedział poważnym głosem, ale również zazdrosnym - A to ja zrobiłem - dopowiedział
-Dobra, wiesz, gdybym cię wcześniej spotkał nie musiałabyś wychowywać teraz tego dzieciaka i nie zmarnowałabyś swojej pięknej figury ! - oznajmił mi po czym objął mnie jedną ręką - Zobaczysz, jeszcze do mnie przybiegniesz. Dziecko to nie problem, są domu dla dzieci... opiekunki ah no i zawsze dziecko może wychować samotnie ojciec ! - powiedział wskazując German
Mój partner kipiał ze złości, myślałam, że zaraz się przegotuje i wybuchnie, niczym bomba atomowa.
-Taa... raczej nigdy bym go nie zostawiła. Kocham go ! - pocałowałam ukochanego w policzek
-Zastanów się jeszcze najdroższa ! 
-Nigdy ci jej nie odstąpię ! - robił się co raz zazdrośniejszy
-Ej no ! Ja nie jestem żadną rzeczą, którą się komuś oddaje lub kradnie ! - powiedziałam udając obrażoną
-Przepraszam kochanie ! - powiedział Germi do mnie - A tak właściwie Sebastian, to po co tu przyjechałeś?
-Mam nową rolę w filmie i postanowiłem się tutaj ,,przechować'' ! 
-A może ja cię nie chcę tutaj ?
-Daj spokój Germanie ! Tak w ogóle to gdzie ta twoja służba ! Służba, służba ! - zaczął się drzeć
Nie wiedziałam co za bardzo zrobić ze sobą... No, ale nie ważne... Do pomieszczenia wparowała Olga.
-Tak proszę pana ? 
-Co to za monstrum ?! - wytrzeszczył oczy patrząc na gosposie
-Ah mówi pan pewnie o Ramallo... Kocham tego monstruma... - wyznała  
-Dobra skończ już blondynko i idź zanieś moje walizki do jednego z gościnnych pokoi, ale wybierz mi ten z najwygodniejszym łożem... 
-Panie co pan ! Ja nie jestem czyimś sługą ! - powiedziała i napięcie opuściła przedpokój
-No to wypadło na ciebie kuzynie, ty musisz zanieść mi walizki, reszta jest w samochodzie ! 
-Chyba sobie żartujesz !  - wypalił śmiejąc się
-No raczej ciężarna tego nie zrobi !
-Nikt tego nie zrobi, ponieważ w trybie pilnym opuszczasz ten dom ! - wkurzył się
-Tato, co się tak wydzierasz ? - zapytała Violetta, schodząc po schodach - A wujek Sebastian - westchnęła oschle - Angie, możesz do mnie przyjść ? - zawołała mnie
Zmyłam się z holu i poszłam do pokoju za Vilu. Weszłam szybko do pomieszczenia.
-Vilu dziękuje ci ! - powiedziałam
-Wiem, wujek jest paskudny ! - zachichotała
Nagle usłyszeliśmy krzyk...
-Wynoś się ! - krzyknął
-Już ! Masz taką posiadłość a 4 metrów nie chcesz odstąpić ! Poskarżę się twojej mamie ! - wrzasnął i usłyszałyśmy huk (to drzwi)
-Violu, stęskniłam się za tobą ! - westchnęłam
-Ej, czekaj co to za pierścionek ? - zapytała
-Nic... Violu a co, kogo wybrałaś w końcu ?
-Leona ! Kocham go i... nie chcę go stracić ! Całowaliśmy się wczoraj !
-Co !? Z kim się całowałaś !? - zdenerwował się German
-Tato to nie tak...
-A jak ?!
-German odpuść jej ! - powiedziałam broniąc siostrzenicę
-Tato, ale wiesz co... Z drugiej strony to jak możesz !? Sam całujesz się z Angie ! 
-Nie zmieniaj tematu !
-Tato ! Obściskujesz się z Angie, nie wnikam już co jeszcze robicie ! Ale ja tylko się pocałowałam a nie... 
-Nie kończ ! - rzekłam do Vilu
-German proszę, odpuść jej ! A ty ile miałeś lat, jak pierwszy raz się pocałowałeś z Mariją ? 
-Ja.... - nie dokończył, po prostu wyszedł z pomieszczenia
Popędziłam za nim. Mężczyzna poszedł do sypialni. 
-German, ja... - nie dane było mi skończyć
-Angie ja nie umiem zrozumieć, że ona dorasta... Ona zawsze będzie dla mnie moją maleńką córeczką... - tłumaczył
-Wiem...
-Przepraszam cię, za to jak cię traktowałem przy Sebastianie... On zawsze dostaje to co chce. Nie chcę cię stracić, znowu !
-Nigdy mnie nie zdobędzie, moje serce należy do ciebie !
Germi zbliżył swoją twarz do mojej , brakowało kilka milimetrów, które szybko zdobyłam. Doszło do pocałunku. Ten pocałunek był pełen namiętności i uczuć. Po chwili German położył mnie na łóżku. Nie przestawał mnie całować. Czułam się kochana. Obróciłam strony i tym razem ja leżałam na nim. German zatopił swoją jedną rękę w moich lokach a drugą przytrzymywał mnie w tali. Zaczęłam rozpinać jego liliową koszulę. Gdy już namęczyłam się i rozpięłam poczułam jak, ukochany rozpina mi zamek z tyłu, od sukienki. Oddawałam pocałunki. Nagle odsunęłam się, by odsapnąć.
-Coś nie tak ? - zapytał lekko wystraszony
-Nie - uśmiechnęłam się i położyłam głowę na torsie mężczyzny
Po chwili odpoczynku podniosłam się z niego i spojrzałam mu głęboko w oczy. Znów zbliżyłam nasze usta. German przewrócił mnie na bok i powoli zsunął mi kieckę. 
-Mogę ? - ktoś zapukał i nie czekał na ,,proszę''
Nie usłyszeliśmy tego i dalej kontynuowaliśmy. Po chwili German odsunął się ode mnie jak oparzony. Nie wiedziałam o co chodzi. Okrył mnie szybko kocem. Odwróciłam się w drugą stronę i ujrzałam....
***
Kto przeszkodził Germangie w łóżku ? ♥
Polubiliście Sebastiana ? Ps nie martwcie się jeszcze wróci !
Co z dzieckiem ?
Jaka ma być płeć i imię ?
Za jakie kolwiek błędy przepraszamy, ostatnio piszemy w nocy...
Klara & Oliwia :***

Jeżeli nie pojawi się 15 komentarzy to przestajemy pisać :-( Niektórzy czytają a nie chce im się już napisać parę słów ! A nas to motywuję i nabieramy weny. :'( Anonimy wy też piszcie to ważne !

25 komentarzy:

  1. Aw... kto im znów przeszkodził !?
    Rozdział boski !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiecie?Jak możecie przerywać w takim momencie?!:)
    Rozdział boski,genialny!
    Kocham ten moment:
    "-To moje kochanie Angie ! - powiedział poważnym głosem, ale również zazdrosnym - A to ja zrobiłem - dopowiedział."
    Hahhahaha,uśmiałam się,czytając to.xD
    Ach,znam ten ból,co do komentarzy..Ja każdy z osobna przeżywam i analizuję..Czasami też się zastanawiam,dlaczego piszę tego bloga..No,ale nieważne!Nie poddawajcie się! : )
    Wytrwałości,dziewczyny!Weny i pomysłów! :**♥

    WiKaa

    PS.Dziękuję za dodanie rozdziału!Siedzę sobie(właściwie to leżę) i czekam i czekam na to,żeby ktoś coś dodał i nic..I nagle patrzę:nowy rozdział! :) Dziękuję. ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Macie naaaaajlepszy blog o Germangie !!!
    I niech jeszczę zobaczę,jeden taki wpis,że się "poddajecie" to oszaleję !! ^^
    Narazie skończy się na słownym upomnieniu:-)

    Ehhh..
    Kochane ... Czekam na NEXTA!!
    Myślę,że po tych słowach weny będzie z nadwiązką i polecą jutro może..yy...ze 2 roździały?? :-)

    I pamiętajcie...
    MY jesteśmy z wami !!:>...
    Tylko....
    Czasami jesteśmy zbyt leniwi by wstawić komentarz xD

    Buziakiiii :**
    Wasza fanka
    ~Natala

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteście chore czy co !? Jak nie dodacie nexta to będzie źle :(
    Ten rozdział był cudowny, ale czemu cały czas ktoś im przeszkadza ?
    MALINA - Leniwy anonim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piszcie dalej, bo bez tego bloga nie przeżyje

    OdpowiedzUsuń
  6. piszcie dalej a temu komu chce się czytać a niechcę się pisać komentarzy znaczy że jest bardziej leniwy ode mnie XD

    super rozdział może angelica albo pablo czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  7. Super proszę piszcie dalej

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rozdział czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie może Violetta
    Trochę go lubię.
    A namiesza Sebastian ?
    Może chłopiec imię no nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  10. super uwielbiam twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny rozdział ;)
    Kto śmiał im przeszkodzić?! xD
    Jeżeli Sebastian namiesza pomiędzy nimi, to wezmę nóż i zadźgam pierwszą osobę jaką spotkam wrrr
    Wczoraj jak czytałam bloga Angie4ever to już prawie wbiłam w brata długopis :O
    Przerażam sama siebie O.O
    czekam na nexta :********

    OdpowiedzUsuń
  12. Za**bisty blog :-) . Uwielbiam go czytac. Codziennie wyczekuje nowego rozdzialu :-) . Hahahahaha Germangie zmienilo biurko na lozko xD. Rozdzial cudowny :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Extra pliska next rozdział !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super rozdział!
    Niech dziecko to będzie dziewczynka Sofia.
    Proszę!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Szantaż?! Ale dobra niech Ci będzie Skomentuję, bo za bardzo lubię twojego bloga. Super rozdział. Germangie <3 .

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko spróbuj ! xd Oh... Już kocham tego Sebastiana ! xD Pewnie Angelica :3 Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  17. Halo halo jakie przestać pisać, co!? Was blog jest jednym z niewielu, które sprawdzam co najmniej 10razy dziennie. Co do rozdziału... był genialny, ciekawi mnie tylko kto tym razem przerwał Germangie.
    CZEKAM NA NEXT ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny rozdział ! Zawsze czytam blogi ale jestem na tyle leniwa że nie komentuję hahahha . xD Pisz dalej !!! ;) Zapraszam do mnie za chwilę nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super blog bardzo mi się podoba i jest ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie pamiątkę ! ♥