piątek, 23 sierpnia 2013

Rozdział 40

-No to gratuluje będziecie mieli, ale zaraz wy będziecie mieli bliźnięta ! - rzekła zaskoczona, gdy przejechała dżojstikiem bardziej w prawo
Z szokowana spojrzałam na Germana a on na mnie. Pierwsza myśl, jaka przeleciała mi przez głowę, czy damy sobie radę ?!
-Ale, jak to na poprzednim USG, nikt mnie nie powiadomił o tym... - powiedziałam przejęta
-No nie wiem. Popatrzcie tu jest chłopczyk a tu dziewczynka ! - wskazała palcem - Dobrze to teraz przetrzyj sobie brzuch - podała mi ręcznik papierowy
Otarłam się pospiesznym ruchem i zajęłam miejsce na krześle obok mojego narzeczonego.
-Dobrze a więc macie tutaj zdjęcia USG i receptę. Angie musisz zażywać więcej witamin ! Proszę ! - powiedziała i podała kartki - Widzimy się za miesiąc. Do zobaczenia
-T.. tak. Cześć ! - powiedziałam i dalej nie mogłam uwierzyć w słowa lekarki
Wyszliśmy z gabinetu.
-German, ja nie mogę w to uwierzyć ! - podzieliłam się myślami z moim ukochanym
-Ja też nie... - powiedział całując mnie w czoło
Weszliśmy jeszcze do apteki po witaminy i wróciliśmy do domu. Podróż autem trwała w milczeniu. Weszliśmy do domu. Przy drzwiach przywitała nas Violetta.
-Angie - powiedziała radośnie - I jak będę miała siostrę czy brata ? - zapytała
Nic nie odpowiedziałam spojrzałam na German. Pewnie każda przyszła matka cieszyła by się, że będzie mieć bliźnięta, ale ja nie koniecznie.
-Tak Vilu - odparł i popędził za mną, gdyż zwiałam do sypialni
-Ale co tak ? Brata czy siostrę ? - pytała z bezradności, ale odpowiedzi na swoje pytanie już nie uzyskała
Zamknęłam szybko za sobą drzwi i siadłam na rogu łóżka. Chwilkę po mnie wszedł do sypialni mój przyszły mąż.
-Angie, ja też się boję ! - powiedziała, widząc, że zaraz się rozpłaczę
Wtuliłam się w niego.
-Obiecaj mi, że nigdy mnie nie zostawisz samej ? - powiedziałam i popatrzyłam w te jego piękne oczy
-Obiecuję ! - powiedział i mocno mnie przytulił
Nagle usłyszeliśmy grzmot pioruna. Przestraszyłam się i rzuciłam się ponownie w jego objęcia.
-Boisz się burzy ? -spytał, lekko rozbawiony moją reakcją
-No tak... i dzieci chyba też, bo niesamowicie kopią ! - zaśmiałam się
-A mogę dotknąć ? - zapytał niepewnie
-Tak
Oparłam plecy wygodnie o poduszki. German nieśmiało dotknął brzucha.
-Cześć kochani ! - powiedział do wypukłości
-German, jak ich nazwiemy ? - zaytałam
-Nie wiem, może dziewczynkę Clarisa ? - zaproponował
-A chłopca Dylan ? - odpowiedziałam pytaniem na pytanie
Oboje pokiwaliśmy głowami. German zbliżył swoją twarz do mojej i leciutko mnie musnął swoimi wargami. Chciał uczynić to jeszcze raz, ale nie zdążył. Znów usłyszeliśmy grzmot. German odskoczył ode mnie i pobiegł do okna. Zorientował się, że piorun uderzył w drzewo i na skutek tego przewróciło się.
-Co się stało ? - zapytałam niepewnie
-Po drugiej stronie ulicy drzewo się przewróciło - powiedział podchodząc do mnie i całując mnie w czoło - -Ale nic się nie martw, jestem z tobą ! - odparł
-Kolacja ! - usłyszeliśmy krzyk Olgusi
-To mówimy im też o dzieciach ? - zapytałam
-Tak... i o zaręczynach ! - upomniał się
Zeszliśmy po schodach. Olga postawiła właśnie na stole ostatnie naczynie. Zajęliśmy swoje miejsca. Czekaliśmy na ciszę. German pokiwał mi głową i oboje wstaliśmy.
-Mamy Wam coś do ogłoszenia... - zaczął niepewnie mój narzeczony
Czułam na sobie wzrok reszty domowników.
-Dobra to pierwsza wiadomość - zaręczyliśmy się ! - powiedział wesoło mój oficjalnie już narzeczony
Olga miała już do nas podbiec i nas uściskać, ale zatrzymałam ją...
-Olgo poczekaj jeszcze coś ! - uspokoiłam gosposie
-Co jeszcze ? - oburzyła się z lekka 
-Będziecie wszyscy musieli nam pomagać, gdyż będziemy mieli dwa razy więcej roboty przy dzieciach ! - wydusiłam to z siebie
-Jak to,... znaczy ? - nie dowierzała Vilu
-Będziesz miała siostrę i brata ! - wytłumaczył jej German
Ramallo podszedł do mojego partnera.
-No gratuluje German ! - powiedział przytulając go i skacząc wokół niego
-Angie, tak się cieszę ! - pogratulowała mi Violetta
-Gratuluję ci, widzisz Ramallo też powinien mi się kiedyś oświadczyć ! - ścisnęła mnie mocno gosposia
Podczas przyjmowania pogratulowań usłyszeliśmy głośny dźwięk pioruna i ....
***
Był sporo komentarzy, że bliźnięta, że chłopiec, że dziewczynka i macie parkę ! ;-P
Przypadło wszystkim do gustu ?! Mamy nadzieję, że tak !
Co zrobi piorun ? Haha ! Oj coś złego !
Klara & Oliwia :***
PS Dziękujemy za pomysły na imiona ;*
PS2 Przepraszamy, że tak dużo dialogów ;)

16 komentarzy:

  1. O.o Ramallo xD. Swietne :-) . Nievh zgafne pozar? Moze zawali sie na dom drzewo... no noe wazne . :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny blog! Trafiłam na niego wczoraj, bo jakoś za mało mi Germana i Angie w Voletcie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. i Pożar ?
    Super rozdział czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ich zabijesz to ja ciebie zabije . Ja juz szykuje trumne .

      Usuń
  4. Swietnie ze blizniaki i super rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepszy blog na świecie kocham go i te bliźniaki bosko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super rozdział :)
    Piękne imiona ^^
    Mam nadzieję, że jak wrócę w niedzielę, to będę miała duużo do czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne. Zaczęłam czytać wczoraj/dzisiaj w nocy. Zarwałam ją ale przeczytałam. Genialne, powtarzam.
    Jakoś nigdy nie lubiłam Germangie, ja jestem całym sercem przy Pablo albo raczej byłam. Przekonałaś mnie do nich Gratuluje :3

    O i zapraszam do mnie :3
    http://zyjemy-jak-snimy-samotnie.blogspot.com
    Główna Bohaterka wyjeżdża, a na jej miejscu pojawia się ktoś inny.
    Jaka będzie reakcja uczniów Studio?
    Kim jest nowa dziewczyna?
    Jeśli chcesz się dowiedzieć Zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  8. czekałam na posta i zasnełam na klawiaturzę jak się obudziłam zobaczyłam nowy post :D Uwielbiam i czytam twojego bloga od rozdziału 6 i gratuluję bliźniaków zapraszam do mnie http://swiat-violetty-roxy-paty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ! bliźnięta co z tą burzą !?

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne imiona! Clarisa i Dylan <3 Boję się co z tą burzą? :( Haha Ramallo & Olga :D
    Świetny rozdział, zapraszam do mnie
    http://leonettav.blogspot.com/
    http://forever-leonetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ramallo najlepszy <33 XD Cudo! Czekam na neeeeeeeeeeeeeeeeext! :* xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Super,boję się trochę że coś się stanie przez tą burzę..

    OdpowiedzUsuń
  13. Boję się o burzę zapraszam na mojego bloga swiat-violetty-roxy-paty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie pamiątkę ! ♥