wtorek, 20 sierpnia 2013

Rozdział 37 * Mały bonusik

Nie usłyszeliśmy tego i dalej kontynuowaliśmy. Po chwili German odsunął się ode mnie jak oparzony. Nie wiedziałam o co chodzi. Okrył mnie szybko kocem. Odwróciłam się w drugą stronę i ujrzałam.... Violettę, Olgę i moją mamę. Myślałam, że się spalę ze wstydu ! Okryłam się jeszcze bardziej dokładnie tym kocem, gdyż pod spodem miałam tylko samą bielizną. German nie wiedział co powiedzieć. Najwyraźniej przybyli goście widzieli trochę dużo... za dużo !
-Angie, babcia przyszła do ciebie ! - powiedziała i pospiesznie wyszła chichocząc pod nosem
-Córeczko... Jak tak możesz ! Ty nie powinnaś jesteś w ciąży ! - wyzywała
-Proszę pani.... to jest ich sypialni i mają tu chwilę dla siebie ! A dodam jeszcze, że ponoć dziecko rozwija się szybciej, jeżeli.... - nie dane było dokończyć Oldze
-Jak możecie mnie tak traktować ! Jestem jej matką i tak samo martwię się o nią....
-Nie przeszkadzajcie sobie ! - wspomniała gosposia i zamknęła drzwi. Dalej kłóciła się z Angelicą.
Spojrzałam przerażona na Germana.
-Kochanie, wszystko w porządku ? - zapytał głaszcząc mnie po policzku
-N... nie wiem. Ja nie chcę jej widzieć ! - wybuchnęłam płaczem
-Nie płacz ! Jak ty cierpisz, cierpię i ja.... - tłumaczył
Po chwili mocno mnie przytulił. Spojrzałam mu w oczy.
-Dziękuje - uśmiechnęłam się
German zbliżył swoją twarz do mojej, ale się odchyliłam.
-Coś nie tak ? - zapytał
-Poczekaj ! - powiedziałam
Wstałam z łóżka, okrywając się dalej kocem i zamknęłam drzwi na klucz.
-Teraz nam już nikt nie przeszkodzi - zaśmiałam się
Wskoczyłam na łóżko i zrzuciłam z siebie przykrycie. Znów zamorzyłam usta w jego. German zaczął lekko muskać moją górną wargę.
-Obiad ! - zawołała gosposia
-Nie... no znów nam ktoś przeszkadza ! - zdenerwował się - Następnym razem zabieram cię do hotelu ! - zaśmiał się
Wstał z łóżka i założył swoją koszulę. Ja natomiast ubrałam na siebie sukienkę.
-German pomożesz mi ją zapiąć ? - zapytałam
-Tak ! - mężczyzna podszedł do mnie i zapiął suwak, całując mnie przy tym w szyję.
-Nie, German ! Jestem bardzo głodna ! - odwróciłam się do niego i poprawiłam mu fryzurę - German idź lepiej umyj twarz, jesteś cały w mojej szmince ! - powiedziałam i zaczęłam się śmiać
Rozczesałam na szybko włosy i wyszłam. Na sam widok mojej mamy odechciało mi się jeść.
-Córeczko, przepraszam ja nie... nie chciałam ! - zaczęła mnie przepraszać
-Mamo ja nie... - nie skończyłam
-Angie, chyba musisz zrobić drugą taką kartkę ! - powiedział mój narzeczony, ale gdy ujrzał swoją teściową umilkł
-Córko, jak w ogóle możesz z nim to robić ! Wiesz, albo nie, nie przepraszam cię, nie mam za co ! Musisz wybrać, albo ja albo on ! - wskazała palcem na niego i wyszła z wielkim trzaskiem drzwi
Nie wytrzymałam i się rozpłakałam. Z bezradności pobiegłam do sypialni. Zamknęłam drzwi na klucz i płakałam. Jak ona mogła mi tak zrobić !
***
Hah to taki mały bonusik od nas z Klarą!
Za jutrzejszy rozdział nas zabijecie !
Oliwia :*** & Klara

16 komentarzy:

  1. Jak rozdzielisz Germangie to tak, masz rację - zabijemy Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak razem Cie zabijamy jak rozwalisz Gergie GERGIE. Jak ich rozdzielicie to wchodzicie do trumny. Jest dużo miejsca więc się zmieścicie. Czekam na next <3
      PS. JUŻ JUTRO BĘDZIE POCAŁUNEK GERGIE <33333 JAKIE EMOCJE ^^

      Usuń
    2. no czekam na niego

      Usuń
    3. TAK RAZEM CIĘ ZABIJEMY BO RAZEM MOZNA WIELE

      Usuń
    4. Oluśka Lodovica ! To jest GERMANGIE a nie rzadne GERGIE ! -.- a roździał jak zwykle WSPANIAŁY <6

      Usuń
  2. Gdzie robiłaś nagłówek ? *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział świetny :D
    ale Angelica (przepraszam za wyrażenie) to suka!
    Jak ona tak mogła? wrrrr
    czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli ich rozdzielisz to nie wiem co ja ci zrobię...♥ ŚWIETNY ROZDZIAŁ.

    OdpowiedzUsuń
  5. Feś xD! Jak możesz sprawiać by tak płakała? ! :/ Ale i tak dobry rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rozdział. Dzięki za bonusik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu wszyscy rozdzielają Germangie,albo sprawiają,że Angie cierpi?!W tym samym momencie!Nie mam się czym pocieszyć..Już się wystarczająco wypłakałam i moje serce nie zniesie,czegoś takiego.
    Jak Angie poroni przez Angelike..O nie!CZY WY CHCECIE,ŻEBY ANGIE ROZSTAŁA SIĘ Z GERMANEM PRZEZ MATKĘ?!Boże..Nie wytrzymam..Zawał,jak nic..
    Rozdział był po prostu genialny!Momenty z naszą ukochaną parą,pełne emocji.:)
    Aaa!Pocieszę się jutrzejszym pocałunkiem w serialu!Haha!Chociaż nie..Jednak nie przeżyję..
    Z niecierpliwością czekam na next!; )

    WiKaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Mówicie że za jutrzejszy rozdział was zabijemy ??? to znaczy ... to to ona wybierze Angelicke ?????????????????????????????????????????? zrobicie to to nie liczcie na trumnę zakopię was żywcem ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybierze matkę ?
    Super rozdzial czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj był pocałunek Angie i Germana :* extra !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. FAJNY BLOG ZAPRASZAM NA MOJEGO http://swiat-violetty-roxy-paty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie pamiątkę ! ♥